Tél a szegletben

 2012.12.18. 21:21

Szabadságoltam magam, és első dolgaim egyike volt az őszi kis madárijesztőt elspájzolni a bejárati ajtó melletti beugróból. Lássuk be, tél van egy ideje...Fenyőágat tettem egy cserépbe, előgubiztam a faházból egy piros mécsestartót, és egy csokor fagyöngyöt felöltöztettem karácsonyi textilbe. A fenyőágakra akasztottam egyetlen horgolt kis hópihét, amit Kormos azonnal nem odaillőnek ítélt, és tovább akarta igazítani a dizájnt, mert nem tágított, a mécsest meggyújtani még néhány fotó erejéig sem volt könnyű! Nekem most ilyen a bejáratom környéke.

IMG_3709.JPGIMG_3710.JPGIMG_3714.JPGIMG_3715.JPGIMG_3717.JPG

Címkék: kerti dekoráció

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr414972247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása