A menta mint haszonnövény nálunk elsők között lett elültetve - ismerve fogyasztási szokásaimat. Ugyanis van az az ember, aki ha beül egy étterembe, másfél órán át lapozgatja az étlapot, kifaggatja a pincért, hogy a brno-i éticsiga francia vajban alig párolva éppen mennyire friss, és egész pontosan hány éves korában vágták le a marhát a provance-i bundában sült töltött húsgombóchoz, aztán rendel egy borjúbécsit hasábkrumplival.

Én ugyanígy vagyok a mojitoval. Annyiféle koktélon gondolkodtam már, meg a szexen is on the beach :)), aztán mindig ennél maradok, bár sehol nem olyan édes, mint nekem otthon, a másfél adag cukorszirup okán.

A receptem innen-onnan összeszőtt praktikák szerint alakult. 3-4 pohár koktélhoz így készülj elő.

Cukorszirupot kell készíteni, 2 dl vízhez 20 dkg cukrot kell keverni. Elsőre brutális aztán ahogy lassan feloldódik, már nem ijesztő a folyadék.

Ha ez kész, játszhatsz egy kis McDonald's-ost, tömd meg a poharakat jéggel, aztán dugj a jégkockák közé pár mentalevelet és limeszeletet.

Az eredeti javaslat szerint a pohár harmadáig önts cukorszirupot, én a feléig szoktam. És minden pohárba facsarj bele egy lime-ot.

Aztán öntsd fel szénsavas - ízfokozásképpen ízesített - ásványvízzel.

Azért hagyj helyet a rumnak is! Csak érzéssel...

Végül limekarika, mentalevél dísznek, 2 fekete szívószál, és kortyolhatod!

Egészségedre!!!! Megjegyeznék csupán annyit, hogy 1 liter vízből 1 kg cukorral szoktam nekiállni a szirupnak... :))

Címkék: fűszernövények

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr533076194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása