Kerti Party Gyerekeknek

 2011.07.21. 22:36

Szombaton szülinapi zsúr lesz nálunk. Most is, miközben írom a bolgot, egyik felem folyamatosan próbálja elérni a Jóistent egy képzeletbeli telefonon az időjárás ügyében, de sajnos általában foglalt, marad a hit, remény, és szeretet - már ha nem túl profán ez így. A másik felem azon mesterkedik (szerencsére az alapvető életfunkciókat a harmadik felem látja el), hogy kevés, de stílusos kerti dekorációval is fokozzam az egyébként borítékolhatóan jó hangulatot.

Van még szerintem ez a típus, mint én, hogy ha valami egész mást kéne csinálni, mint amit éppen kell, na abban szuperpenge lennék, és mérnemmérnemmérnem azt kell, pedig annyi ötletem lenne. Na így van ez most is, hogy szerintem a fiam 6., júliusi szülinapjára a dekoráció sokkal szebb lehetne, ha nem 6 éves lenne, hanem sokkal több, esetleg kevesebb, ha nem fiú lenne, hanem lány, és/vagy nem júliusban, hanem ősszel lenne a szülinapja. Namármost felmerül a kérdés, hogy ha ez így mind igaz lenne, ki a rák akarna neki most bulit szervezni?!

Az alábbi képeket tehát jóóóól megnézegettem, nyálamat technikai okokból rájuk nem csorgattam, és most ki kell találom valami egész mást szombatig. Természetesen beszámolok majd az eredményről. Addig is nézegessünk, nézegessünk szorgosan!
 
 

 

Címkék: gyerek kerti dekoráció

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr533087701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása