Jártamban - keltemben

 2011.08.18. 08:22
A Dunakeszi Bauhausban tegnap tökéletes elégedettséggel konstatáltam a kesztyűválasztékot. Engem nem igazán érint a kérdés, eldobható kesztyűben teszem a dolgom, de bizony elcsábultam, és 295 Ft-ért vettem egy cuki pinkvirágosat. Azt mondjuk nem értem, hogy ezek szerintük miért férfi kesztyűk (címkén ffi), de hát mindent aztán tényleg én sem tudhatok. Az árak jellemzően 300 Ft és 3000 Ft között ingadoznak. (A Snoopy-sat ne keressétek, egy volt, elhoztam, most már csak vitatkoznia kell rajta itthon a két kis kerti törpémnek.)
 
A másik gondola, amit mindig felkeresek, a gyerek-kertészek polca, és csorgatom a nyálam a mini lila lombseprűre és társaira, illetve ha hónap elején megyek, tuti mindig le is akasztok innen valamit... :)
 
 

Címkék: kesztyű jártamban keltemben

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr343161312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása