És mégis mozog a föld... :)

 2014.04.06. 17:27

Mármint ha mozgatják. Voltam olyan naiv anno, hogy teljes egészében családon belül terveztem megoldani a veteményeskert kialakítását, de miután végigszámoltam, hogy az utcában mindenki kap/kér segítséget a kertjéhez legalább egy évben egyszer, rájöttem, nem vicces szupervumennek lenni, megtartanám a kertészkedés intellektuális részét, amit igazán élvezek. Köszönöm, nem kérek a kavicslapátolásból, ásásból, pont elég az ágyások kialakítása, a palántázás, szemmel tartás. Aki a szemmel tartásnál hangosan felröhög, nem lehet rutinos kertmókus, a gondos gazda szeme majdnem minden egy kertben. Azért nem úsztam meg az ásást, kezdetben még nem tudtam, hogy öntözőrendszert is fogok telepíteni SK. De erről majd később.

Szóval jött Imre és Józsi bácsi, és kb. 1 óra alatt eljutottunk innen:

IMG_2358.JPG

ide:

IMG_2891.JPG

IMG_2890.JPG

IMG_2901.JPG

Hát megérte segítséget kérni, nem? :)

Címkék: veteményes

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr995964113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2014.04.10. 15:15:09

Szuper lett. Azt hiszem nekem is így kellene csinálnom. Néha, fogcsikorgatva, szoktam rajta elmélkedni.

kreatívkertész 2014.04.19. 11:33:37

Igen, szerintem is - gondoltam rád! ;)
süti beállítások módosítása