Levélhullás forever

 2011.11.30. 06:28

Igazából nem tudom, milyen szer hatása alatt álltam, mikor azt írtam pénteken - az utolsó falevélkupacokat kell összeszednünk, mert akárhová megyek, még úgy potyognak a levelek, mint anno a fél magyar lakosság könnye, mikor Bobby meghalt a Dallasban.

Akárhogy is, gereblyézzünk, lombseprűzzünk lelkiismeretesen, mert olyan foltos lesz tavaszra a fűfelület, hogy ember legyen a talpán aki aztán rendehozza!

Mivel nekem alacsonyak az ágyásszegélyeim, én az ágyásokban nem tudom talajtakarónak használni a lehullott leveleket, igaz - még ovis fácskáim vannak, nem is olyan sok a levél, de jó megoldás, ha nylonzsákba tömködés helyett beborítjuk avarral a talaj felső rétegét.

Azt, hogy alacsonyak az ágyásszegélyeim - a fűnyírás megkönnyítése érdekében - mindig is tudtam, csak nem sejtettem. Miután akkurátusan betömködtem a bokrok alá a leveleket - tán még szín szerint el is rendeztem őket - egy hirtelen jött széllökés felkapta valamennyit és még széjjelebb szórta őket a gyepen, mint ahogy eredetileg voltak. Ilyenkor nagyon tudom azt érezni, hogy ez a világ és én nem értjük meg egymást. Rövid spontán önsajnálkozás után gereblye, nylonzsák, kuka. De nem lesz tavasszal foltos a füvem!!! Max. a hópenésztől...

Képek itt és itt

Címkék: tél gyep

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr43423662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2011.12.08. 17:28:59

Olyan jó tudni, hogy más is tudja, csak nem sejti.:)
Nem tudom eddig miért nem fújt erre a szél, de még visszajövök.

kreatívkertész 2011.12.12. 01:41:58

@juhmeli: Nagyon megtisztelő, köszönöm!!!
süti beállítások módosítása