Búcsú a ködös novembertől

 2011.12.01. 13:36

Úgy alakult, hogy tegnap 25 percet kellett gyalogolnom A pontból B pontba. Nem is az volt a baj, hogy a kocsihoz szokott popsi vette zokon ezt az attrakciót, hanem mentálisan volt horrorisztikus. Pedig csak simán novemberi életérzés lett rajtam úrrá, amin mindenki átesik, mint a kanyarón, miszerint:

  1. Minden szürke.
  2. Én is az vagyok a kirakatüvegek szerint.
  3. A fülem annyira tud szétfagyni, hogy csak azt veszem észre, elhallgat a zene, azt nem érzem, mikor a fülhallgató kiesik.
  4. Be szeretnék irakozni egy óvodába, mert 37 éves létemre sapka nélkül el tudtam jönni otthonról, hátha ha újrajárom, felnövök rendesen.
  5. Nyíló virág még plakáton sem látszik, mert csak azt lehet megtudni, hogy hol mennyire akciós a csokimiki.

A spontán agykontroll aztán megtette hatását, bevizualizáltam pár képet, és mire B ponthoz értem, egészen rendben voltam lelkileg. Hogy milyen képek voltak?

Genya vagyok, mi? Isten hozott december! Holnap nagyon piros, nagyon cuki, nagyon olcsó kertdekorral jövök!!!

Képek itt, itt, itt, itt és itt

Címkék: tél

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr643428887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása