Macska lesz a kertünkben

 2012.07.23. 10:44

Ez még nem az. (Forrás a képre kattintva)

Garden-Cat2.jpg

A mienk eleve ketten van.  Tegnap óta vannak nálunk a tesók, egy feka és egy tigrincs. Nem ugrálok örömömben, az alomtaki nyilván rám maradt, az etetést végzik az aprók, orvost, egyebet az ötletgazda férjem. Most még bent vannak a szobában, hogy megszokják a helyüket, ez külön fura - nincs esti nasizás a tévé előtt, nem tehetem le akárhova a poharam, és a szag: brrrrrrrrr. De ezek átmeneti gondok, kinti lények lesznek. Az előkészületeket megkezdtük.

A homokozóra csináltunk tetőt, bár nagyon okosak, totál alomra szoktak, de mégis.

Alomtálca és kajatálca ideális helyszíne kijelölve.

Faház macskabiztossá tétele férj szerint nem lényeges, én azért szkeptikus vagyok.

Téli vackolóhely kialakítása: agyalás alatt.

Ivartalanítás időben meglesz, féregtelenítés megvolt, oltás jövő héten.

Már most skubiznak kifelé a teraszajtón, mennének szelet kergetni, de még pár napig csak mozi van. :)

Van valami szuperfontos még szerintetek?

Címkék: macska homokozó

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr754672356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EgriÉvi 2012.07.23. 13:13:54

Nekem elméletben nincs cicám, gyakorlatban több is. :)Elég sok macsek nézi átjárónak a udvarunkat. Én csak egy tanácsot adnék, vigyázz ha kertészkedsz, mivel elássák a khm...cicakakit nem nehéz belenyúlni :( pffúújjjjj

bozs 2012.07.23. 13:41:54

Gratula az új jövevényekhez!
A téli helyhez egy ötlet: áramforrás legyen a közelében, mert abba be lehet dugni egy olyan szerkentyűt, mint egy elektromos derékmelegítő. Csak ez jóval kisebb, mert kifejezetten állatoknak találták ki. 10-15W-ot fogyaszt, és a mieink imádják.

Várom majd róluk a fotókat! :)

kreatívkertész 2012.07.23. 19:39:59

@EgriÉvi: Viszem ki az almot, van akiknél működik. Férj szerint hülyeség, de nem akarom hogy slagozzák őket más kertekből, mert odatolják, ahol épp vannak...@bozs: Köszi, igen, én is valami ilyesmiben töprendkedem...

Bartush 2012.07.24. 21:57:46

Gyerekkorom óta macskáink vannak. Még bábát is játszottam 14 évesen az egyik szülésénél.

Amíg bent vannak, kellene nekik valami, amit kaparhatnak, mert előbb-utóbb rákapnak a fotel oldalára, és azt nem fogod szeretni.

Miért van szaguk? Szerintem elég tiszta állatok, és erre még rá is segíthetsz (nem mindegyik macsek víziszonyatos).

Bartush

Fotók?

kreatívkertész 2012.07.25. 12:37:33

@Bartush: nem tudom, van egy jellegzetes macska-szag, azt érzem. Szülés óta azt is érzem, ha három ázzal arrébb kinyitották a hűtőt, szóval lehet hogy az én hibám...:)
A kerti képekből majd teszek fel!
süti beállítások módosítása