Kertnézőben

 2012.10.08. 21:45

A nem túl bonyolult honlapcímet beütve azonnal világossá válik, hogy ez a dolog még alakulóban van. A kertnezoben.hu-n van egy jeletkezési lap, melynek kitöltésével a tervek szerint bemehetünk magánkertekbe, és hangosan méltathatjuk, és halkan ötletlophatjuk azokat.

Izgatottan várom, mi sül ki ebből, a szórólapjukat a Hortuson szereztem (háháááá, még erre is volt időm, hogy átböngésszem az ottani lapokat :) ), szóval gondolom hamarosan aktuális lesz a szabad kukkolás. Lehet jelentkezni rajolási szándékkal is = hogy a Ti kertetek legyen látogatható. Én az enyémet most magam sem szívesen nézegetem, nemhogy citáljak ide érdeklődőt, szóval én a magam részéről passzolom. (Mindenki egy jól kialakított kertet látna, amit mostanság nem csinosítgattak ugyan, de rendben van, én csak a meg nem valósított arab teraszt, a macskák miatt letakart edényeket, a nagyon ronda virágágyásomat és a színek hiányát látom, mert olyan pozitív vagyok :D). Na de Ti jelentkeztek???????????

fokep_honlap_3.jpg

Címkék: ez meg az

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr374827653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása