Tél van!

 2012.12.05. 08:01

És végre nem süt a nap 19 fokban (bocs azoktól, akik ezt imádják - amúgy én is: szeptemberben). Nem is a mínusz huszas tartományban vagyunk, így eshetett némi havacska is. A gyerekek reggeli műsorát elraktároztam valamelyik félszürke állomány mögé, fáradtabb napokon tuti megspórolok egy kávét ha eszembe jut ez a lelkendezés az első hóról.

Nade... Nem voltam elég gondos, mert éppen tegnap! futott át az agyamon, hogy azt a pár falevelet a fűről csak össze kéne kapirgálni, leesik rá a hó, és javítgathatom a gyepet egész tavasszal. Lustaság, Időzavar és Nemtörődömség ország királya azonnal csatát nyert bennem, nem tettem. Én most így vegyes érzésekkel nézegetem ezt a látványt, és szóljatok majd tavasszal, hogy nem ér rinyálni a fűben lévő, avarbomlás miatti foltok miatt!!!

IMG_3471.JPG

Címkék: tél

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr194948392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2012.12.05. 20:00:10

Elolvad és pótlod a mulasztást:)

Ma én is nyakig sárosan ástam ki a répákat az ágyásokból...
Mert nálam is laknak ezek a királyok, pedig nem is dolgozok, sőt varrni sem tudok.

kreatívkertész 2012.12.06. 17:23:55

:)
Épp most esik rá kb. 5 cm, és előttünk az éjszaka. A füvemnek reszeltek... :(
Varrok egy kertet, azzal nem lehet gond! :D
süti beállítások módosítása