Tele a mező lándzsás utifűvel. Amilyen idő lett megint, gondoltam elszórok egy kis cukrot, köpök egyet és pikk-pakk kész a szirup télire :). A meleg azzal jár, hogy a mező a tavaszi szép zöld színét fakósárgára cserélte, és azzal, hogy a parlafgű rettenetes terjedelemben tud nőni. Fura, hogy mióta itt lakunk, nem vagyok allergiás, pedig előtte minden év augusztus 19-én bedurrant a fejem, és úgy maradt kb. egy hónapig. Ez megerősíteni látszik, hogy az allergia lelki eredetű betegség, és mivel én ezek szerint a helyemre kerültem a pesti belvárosból, nekem elmúlt. Kopp-kopp-kopp, azért minden évben rajtam van a frász, hogy előjön-e megint.

Nem tudom hány bírsághatározat születik az idén, és hány helyen lesz kényszerkaszálás. Nálunk elég vacak a helyzet a terület katyvaszos tulajdoni viszonyai miatt. De van jó példa is!

Van aki nyír és van aki nem. Pont mellettünk pl. pont igen...IMG_3977.JPG

Címkék: ez meg az

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr346468171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása