Biblia

 2011.06.21. 13:35

Miután elhatároztam, hogy überenergiákat fogok a frissen lelt, csupán használni kívánt kertre szánni (nem saját, de családé), egyértelmű volt, hogy képezni akarom magam a témában. Akkor még volt szabadidőm (éppcsak férj, de gyerek sehol) vígan szörfölgettem a rengeteg tévécsatorna között, míg a Spektrum tévén a Kertész leszek című műsorra találtam.

Egy másodperc alatt lettem függő, férjem rendes ember, felvette, dvd-re írta (sztem többször is, mert tuti hogy egyszerűen már lenéztem a lemezről), annyiszor, de annyiszor voltam rá kíváncsi. Aztán megjelent könyv alakban is egy még bővebb, még izgalmasabb tartalom, plusz a folytatás, szóval mindig van mit fellapozni, ha nyerésre akar állni a természet az elszánt KreatívKertésszel szemben.

Weben: http://www.alantitchmarsh.com

 

 

Címkék: kertész leszek

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr933002961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása