Megjelent több kertész-blogban is, hogy létezik kertészblogok virágnapja. Ezt mindig márciusi, vagy novemberi bejegyzésekben olvastam, de gyanús, hogy esetleg minden hónap 15. napja az. A blogokban ilyenkor mindig saját virágról kell képet hozni, és csodálni a blogtársak nyilvánvalóan sokkal szebb virágait. Hát mindenesetre én így választottam ki a mai nap főszereplőjét, mely egyben tökéletes naiva egy tökéletes való világban.

Az árvácska. Olyan kis ártatlan, kis szerény, szép foltocska a zöld ágyásaim szélén-alján itt-ott megbújva. És keveset kér, viszont sokat ad. Ontja a virágokat, láthatóan hálás a tápanyagért, vízért. És rengeteg színben létezik. Régen nem szerettem, teraszon nem tartottam, itt a kertben kedveltem meg.

A neve fura. Szomorú, ráadásul nem túl találó, sosem látni belőle egyetlen példányt. Amit mostanában megtudtam róla, hogy bizonyos fajtái a hőségben feldobják a gyökereiket, míg mások kaktuszokat megszégyenítő módon viselik a forróságot. Ők biztos rendesen szedték az árvácska-vitamint! Akárhogy is, jó rájuk nézni nap mint nap. Ezekkel a képekkel kívánok kellemes hétvégét!

Címkék: árvácska való világ 4 virágnap

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr473069125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása