Elég volt csak virtuálisan megidézni tegnap a gyógynövényeket és máris jobban lettem. Vagy a 16 óra alvás segíthetett?! Hm. Mndenesetre ma - virágnap lévén - volt erőm reggeli képeket csinálni kertem legszebb virágairól. Kevés legszebb van. A petúniák idő előtt feladták a küzdelmet, nem bírták a hirtelen jött koraőszi hőséget, kornyadoznak, szerintem növényeutanáziában részesítem őket. A frissen ültetett krizantámot pedig sikerült az örök vadászmezőre űzni valamilyen szövevényes módon. Így járt még néhány egynyári cserepesem is. Hiába na, a KreatívKertész is csak ember! A rózsa nem az enyém, tehát csalás, a Nagytétényi Kastély kertjében fotóztam, ez az egyetlen virágzó növény volt ott... :(

De milyen szép a ciklámenen lógó harmatcsepp...

Címkék: virágnap

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr83228757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása