ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ, hát olyan a színválaszték, mint a Benettonnál! Kék, narancssárga, sárga, kiwizöld is kapható!!! És persze korán, későn, épp időben, csak rosszkor virágzó, meg apró, még apróbb, legapróbb virágú, meg még cserjényire növő is. Igen konzervatívan a hagyományos változatokat pártolom, bár kétségtelenül jól mutat ez a színkavalkád mostanában a kertészetekben. Csoportosan ültetve ajánlatos fokozni a hatást, bár én speciel magányra ítéltem az enyémeket mindig.

Évről évre kísérletezem, de még nem maradt nálam senki közülük tartósbérletben. Nekem csak a csúcsidőszakukban kedvesek, állandó lakcímet így sosem kapnak, egy-egy cserép viszont minden ősszel beugrik. Ugyan örökzöldek, és spórolhatnék egy keveset, de nekem az Erica is Nagggggyon Őszi Növény. És szeretem!
 
 
És ilyen az enyém.

Címkék: hanga erica kedvenc őszi növényeim

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr123296751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása