Nagyon jó lehet könyvtár mellett lakni, ha épp olvasnék valamit, csak át kell szaladni a Kánaánba. Nagyon jó Edit mellett lakni, mert mindene van, amije meg nincs, azt szerez.

Így történt, hogy nem rövid előre megfontolás után tegnap végre sikerült kölcsönözni egy fűszellőztető gépet (3000 Ft/4 óra). Külsőleg egy fűnyíróra hasonlít, hasonlóképpen lettünk jó viszonyban. Íme a portéka, és rajta a kés-magasság állító tekerentyű.

Én és a gépek ugyanis nem vagyunk jóban. Ezt, és a homlokomon egyre mélyülő két ráncot Aputól örököltem, és pont egyformán vagyunk idegbetegek is, ha valami nem úgy működik, ahogy szeretnénk. Pedig ez a gép jóóóóó. Működik is, és nagyon szépen dolgozik - Edit kezében. Én már attól kiborultam, hogy az áramkábel egyfolytában az utamba került, és nem láttam át, hogy lehet megoldani, hogy ne kaszáljam ketté (ööö, arréb kell tenni), és egyáltalán ez az izé nem is csinál semmit, és Anyuuuu, nem, Ediiiiit!

Edit jött és trendi fekete-fehér csíkos pulcsijában, amihez tök jól illett a fekete gatya és a fekete-fehér kockás gumicsizma - Ő így kertészkedik, bocccs, kettő és fél perc alatt felszántotta a kertet. Én túlságosan kreatívnak bizonyultam egy ilyen egyszerű feladathoz, nagyon ciki...

A gép párhuzamosan barázdákat húz a fűbe, mely réseken át a víz jóóól le tud csorogni a gyökerekhez, és a gyűjtőzsákos ufó még a szemetet is összeszedi a barázdákból, szóval minden adott a fű szabad fellélegzéséhez. Ránézésre olyan, mintha durván felgerebélyézted volna a füvet. Gyors belocsolás (marha gyors, természetesen az öntözőrendszerrel is vacakoltam pár percet mire megértettem vele, mit szeretnék), és esküszöm, máris zöldebb a fű. Pedig még nem is kapott Pétisót, de majd kap, a nitrogén kell a zöldüléshez!

Összefoglalás: a gép hasznos, maximális késhosszúság esetén sem tépi fel a vakondhálót, és sokkal hamarabb megvagyunk a szellőztetéssel, mintha vasvillázgatnánk, azon kívül éljen Edit, meg a korszerű emberek, én a mai napig körömollóval vágnám a füvet ha rajtam múlna, és persze vasvillával szellőztetném. Lehet, hogy ha egyedül kell csinálnom, még ősszel is úgy fogom...

Címkék: gyep

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr104329479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása