Apukám világa, +2

 2012.05.04. 06:38
Az ágyások három dimenzióssá tétele után nyilvánvaló volt a füvesítés. Pici terület révén jónak láttuk a gyepszőnyeg letételét. Gyálról rendeltem, a Palkovits Kertészettől. Nagyon jó minőségű gurigák jöttek, ajánlom őket, nincs rendelési minimum sem.
 
Hogy hogy tettem le, semmiképp se fejteném ki, sosem tanultam, így nyilván nem lehetek szakszerű, max. egy-egy szóban foglalom össze. Kigurít, rögzít, másikat kigurít, szélét az előzőre ráhúz, összeilleszt, püföl, méretre vág, lesöpör. Inkább jöjjenek fázisfotók...
 
A neten többször is körbejárt ez a fotó, én a Dekor és Menthán láttam először, Áginál.
 
Reméljük ebből is lesz valami :)
 
Végeredmény? Naná hogy nem most... :D

Címkék: gyep apukám világa

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr864479321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása