Mattot kaptam

 2012.08.16. 15:59

big sakk tabla 02-500x500.jpgLegalábbis úgy tűnik....

Van nekem egy Kristóf-gyerekem, aki még nem volt 6 éves, de már helyesen lépkedett a sakkbábukkal, és ugyan  még verhető a játékban, de erősen kapisgálja a lényeget. No, ez a gyerekem él-hal az ilyen gigamega kerti sakkokért. 3 évesen még csak cipelte, most kiakad, ha a három évesek cipelik, ő már játszana. Egyik szülinap előtt gyanútlanul utánanéztem, mit kóstál egy ilyen, és megállapítottam, hogy előbb eszek tücsköt grillen, minthogy ezt így kiköhögjem.

Látni arra jó példát, ami nekem is eszembe jutott, hogy a tábla padlóból legyen, és akkor már csak a bábukat kell kifabrikálni. A kocsi(nembehanem)kiálló kövezése úgyis célprojekt, lehetne ügyesen sakkozni a kavicsokkal. Haha.

Ori__s_Sakk__4dc4df562dc4e.jpgQuercus-kerti-sakk-80cm-Sumeg-07.JPG

Van valami ötlet? Fát faragni nem tok', fröccsöntő kisiparos nem vagyok, varrva fura lenne, karton megázik...

Még az lehet, hogy lesz egy-két nagyon érdekes kert party-nk... :)

14368-botafogo-tancegyuttes.jpg

Képek forrása a rájuk kattintással elérhető

Címkék: kert

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr694715935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bozs 2012.08.16. 18:26:57

Sötét és világos pille székek, a tetejükre meg valami megkülönböztető jelzés, hogy éppen mit szimbolizálnak?

Így ha épp nincs sakk-party, akkor lesz rengeteg széked.

Ha meg nem kell, akkor félbe szedve két nagy kupacban elfér.

Én itt találtam: www.retroabc.hu/kategoria/lakas.htm

Bár ez sem túl olcsó, ha felszorzom a szükséges darabszámmal...

kreatívkertész 2012.08.16. 23:06:38

@bozs: Azt a hétszázát, hogy ez mibe kerül, pedig megtetszett az ötlet... Ebből már majdnem kijön egy gyári szett :( De nagyon kreatív!!!

juhmeli 2012.09.04. 17:33:23

Én mindig lengőtekében gondolkodom, de még balesetveszélyesnek nyilvánította Feri. De persze majd kitalálok valamit, mire lesz valami az udvarban, amire felköthetem a golyót, ami hungarocellből, vagy újságpapírból is lehet.
süti beállítások módosítása