Aki a művirágot szereti...

 2013.01.10. 08:18

...műrossz ember nem lehet.

Az IKEA művirág részlegén általában lehet látni olyat, ami szinte tényleg. Majdnem. Annyira! De mindig jól tovább is sétáltam, mégiscsak mű, minek az, hoooogy?! Egy ideje élek-halok a SKURAR kaspóért, amiből egyesek zseniális lámpabúrát, mások kafa kis ceruzatartót készítenek, én igazi konzervként ezt kimondottan kaspónak képzeltem el.

És ha már vettem egyet, ugrott vele egy nemtommilyen' műanyag fűcsomó is, így most ezen keresztül látom a hóesést!!! :) Sztem tök jó...

IMG_4201.JPG

Kreatív Műkertész.. Műkreatív Kertész... khm khm.. Műkreatív Műkertész, Műértő Kreatív Kertész.... stb. stb. :D

Címkék: ez meg az

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr535009480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása