Hangyairtás a kertben 2.

 2011.07.14. 18:33

A közös Somló Tamásban és bennem - talán kizárólag - az, hogy nem adjuk fel. Következő ötlet: keressük meg a bejáratot, áztassuk el a bolyt. Lehajoltam, keresgéltem. Az ágyás szélén több lyukat (bejárat) egy széles repedés kötött össze - ez gondolom a garázskapu nagyobb szállítmányok érkezésekor. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval céloz...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...és lő!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nnnnna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én voltam tényleg! :) Biztonság kedvéért eláztattam a kopár füves részt, ami alatt szerintem tízezrek füveznek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha bárki azt hiszi, hogy valamivel később nem láttam hangyákat, sokat, százat, trilliót, téved. Jól feldobódtak a mini aquaworld nyújtotta szolgáltatások alkalmával (talán még meg is beszélték, milyen kafa volt a saras jacuzzi), és folytatták aljas tevékenységeiket.

ÚÚúúgy? Akkor fegyvernemet váltunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És várunk. Tudósítás a jövő héten. És hála a terület gondos eláztatásának, megint lettek gombáim, szóval mehetek a boltba permetért. Bakker, hangyát tartani drágább, mint lovat!

Címkék: hangya gyep

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr33065386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása