Fúúúúúúúúúúú, hát eljutottam a Hortusra! Hogy megyek-e, nem volt kérdés. Hogy gyerekestől? Kérdés volt, igen lett belőle. A következő fotó épp ezért kitűnően jellemzi, mit is láttam a rendezvényből.

Hogy ne legyen velük gond, gondoltam elültetem őket, picit locsolgatom, hátha lesz belőlük valami! Petti kiborult :).

Amúgy a gyerekeknek is tetszett a sok szépség, tényleg, szorgalmasan tesztelték a Kertépítő Verseny boxait.

Volt olyan pillanat, amikor nagyon örültem, hogy picurka fáim vannak, és nem így kell még vágnom őket! :)

Ahogy ígértem, felkerestem a Specialmix Kft. standját. Tudjátok, aminek az S betűje megihlette a 10-es házszámomat. Szerintetek hány éves a cég? Szerintetek honnan tudom?!

Tények a jegyzőkönyv kedvéért:

1. Imádom a gyerekeimet.

2. Jövőre egyedül megyek.

3. Krisz kedvencét, az ültetőrobotot elfelejtettem lefotózni.

4. K + P közös kedvence a favágó-show volt, és az éjszakai kert.

5. Az enyémet sajnos nem láttam. :)

6. A vásárfia a kezemben: 150 Ft volt, Petra asztalának pirinyó dísze lesz.

Jaaaaa, és az eredményhirdetés

A sorsolás videója ITT.

Fodor Betti, gartulálunk, keress meg a kreativkertesz@gmail.com címen, hogy elküldhessem a nyereményeket!

Címkék: játék jártamban keltemben hortus hungaricus

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr113256690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása