A schönbrunni kastélykert bizonyára megérne egy külön posztmisét, de mivel csak miniszabin voltam, és ezt súlyosbítandó: két gyerekkel, ennek alapos átsétálása legközelebbre maradt. A pálmaház viszont nekem többet mutatott, mintsemhogy egyszerűen csak a magas páratartalmú növények gettója lett volna.

Apu gépével fotóztam, itthon vettem észre a kafa narancssárga dátumokat a képek alján. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHHH!
Képszerkesztővel levagdoshatnám, de néhol eltűnne vele a kép érdekes része is. Így maradt, bizonyítékul, hogy saját fotókkal készültem mára.
 
A bécsi pálmaház nem olyan, mint a budapesti. Nincsenek benne állatok, viszont kertet csináltak belőle. Buján burjánzik minden, hangulatos pihenőket alakítottak ki, kis tavat, beugrókat, izgalmas útvonalakat. És szezonális dekoráció is dukál, mindenütt őszi tök-kirakattal. Nem sajnálták a portékát, tök szép volt! :D

Címkék: kertek máshol

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr463284318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása