Ez egy olyan halálok, amitől én egyérteműen abszolút képes vagyok feldobni a prakkert (jelenleg napi öt), de hogy egy növény?!

Neten böngészve találtam egy cikket, melynek szerzője úgy értesült, hogy amennyiben a virágföldbe őrölt kávét keverünk, erőteljes növekedésre sarkalljuk növényünket. Nos lehet, hogy ez valakinél, valahol, valamikor, valamilyen növénynél működik, és szuperostobának érzem magam, hogy erről még sosem hallottam, de a cikk szerzője sem számolt be pozitív tapasztalatról, simán kinyírta a zöldlevelű vétlen áldozatot.
 
A lényeget összefoglaltam. A fotó az eredeti írás mellől származik, teljes cikk olvasásához katt ide.
 
Tanulság: ha aprított sajtreszelőt, szárított parkettalakkot, marhabelet, dekorgumi-királylányokat, vagy tavalyelőtti köfte harci fasírtport használunk komposzt gyanánt, esetleg ne lepődjünk meg azon, hogy letartóztat a képzeletbeli növényrendőrség különös kegyetlenséggel elkövetett, szándékos növényölés okán.
 
Szép hétvégét mindenkinek!

Címkék: rejtélyes halálesetek

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr913299390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása