Nem direkt... Mostanában ritkultak a bejegyzések, nemúgy az ősz hajszálak :) (állítólag még nincs, festetek). Gyerekek nagyjából itthon a nyári szünet miatt, megszaporodott a munka, a hétvégéken is dolgozom. A kert működik. Sikerült létrehozni a könnyen gondozható kertet, bár a mérete már eleve segít a könnyen rendbentarthatóságban. A tervezését illetően büszke vagyok magamra, és ilyen minimálkertészkedős időkben nagyon hálás.

A nemrég átkeresztelt szuperronda virágágyást gyakorlatilag a macskák kedvéért gondozom, jó nekik ott hűsölni az aljzatban. Hűsölés = kaliforniai  kakukkmáknak harangoztak - vagyis kakukkoltak. Pedig az milyen szép volt...

Tegnapelőttig a járdám így nézett ki (tehát a Kreatív Kertész kertje előtti igen rövid járdarész):

IMG_1685.JPG

Ahol Petra segédkezik, ott lehetne majd egyszer a lekövezett sakktáblánk, de egyelőre beértük azzal, hogy kiszabadítjuk a köveket a mindent elborító gazhálózat alól.

IMG_1686.JPG

Lehet hogy augusztusra ennyi volt a kapcsolatom a növényekkel? Ne máááááááááár! ;)

Címkék: ez meg az

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr814727079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bartush 2012.08.23. 21:33:19

Áh ne mérgelődj! Nekem semmi sem lett a szépen eltervezett teraszomból. Férjemet egész nyárra külföldre küldték, én meg úgyis gyesen vagyok, vele jöttem babástul. A gyönyörű petúniáim is az anyósnak nyílnak, mert nála vannak megőrzésen.

kreatívkertész 2012.08.24. 07:36:02

@Bartush: Az én teraszomból se lett semmi, na igen, hiányzik is az arab relax... :)
süti beállítások módosítása