Tulipánt és más semmit!

 2013.03.11. 15:49

Tavasz = tulipánok. Már írtam korábban, ha én lennék Noé(né), és növénymentő expedíción lennék, mert az állatokkal valami befuccsolt volna, a virágzók közül ezt választanám. Szívnék egész évben nulla virággal, és várnám a tavaszt. Moziznám míg elnyílik, és újra várnék. Ehhez képest igazán kevés tulipánom van. Ez ellen tenni kell valamit ősszel!!! Az enyémek most még csak bújadoznak, a virágboltokban persze már teljes pompájukban megtalálni őket sok-sok színben. Én fanatikus vagyok, a jácintot még az illata miatt szeretem, meg tartok krokit is (crocus), és hóvirágot is tettem le, csak nem teszi tiszteletét, de kívül-belül tulipán a kertem tavaszi hagymása.

Nektek melyik a kedvencetek?

edenkert.hu.jpg

ellendugan.blogspot.com.jpg

blogol.hu.jpg

richpoi.com.jpg

marietta-szpsg.blogspot.com.jpg

labatlan.hu.jpg

Források a képekre kattintva elérhetők.

Címkék: tavasz tulipán tavaszi hagymások

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr965127985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bozs 2013.03.11. 18:34:59

Nekem egyértelműen jácint (most is van belőle 4 a lakásban), de ősszel én sem ültettem belőle. :( Valaki kizavarhatna a kertbe, amikor ezeket a tavaszi hagymásokat kell ültetni...
süti beállítások módosítása