Ezzel keresem kenyerem..

 2011.07.01. 08:05

A kertészkedés alapvetően nem olyan munka, amit hosszú körömmel, tűsarkúban, kosztümben végezhetünk. A tűsarkúról valóban mindenkit lebeszélnék, a kosztümért is kár, de a körmünk igenis lehet ápolt, a kezünk bársonyos, illatos.

Én eldobható gumikesztyűben dolgozom, nekem bevált, egyedül rózsametszés, és egy-két örökzöld-ágyás tisztogatása közben szoktam újra és újra átgondolni az egyenruhámat, de aztán mindig ennél maradok. Így érzem igazán a földet, a gyökeret, amit ki akarok szedni, a gilisztát, amit arrébb akarok dobni, az elhullott levelet, amit össze akarok gyűjteni. Na igen, de így a kezem felváltva pállik be és szárad ki, és van kefével súrolva, úgyhogy én nyáron többet kenem a kezem, mint télen, és három hetente járok generál köröm- és kézfelújításra. De igenis meg lehet csinálni..

 

..merthogy IMÁDOM az epret - gyerekek miatt jut is minden fél kilóból 3 szem - és természetesen van a kertben is, de most hogy már visszavonhatatlanul letermett, megálmodtam a kezemre.

Gáz lenne, ha a karfiolért lennék ennyire oda.. Zöld-fehér köröm.. brrrrr!

Címkék: eper

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr303025969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása