Ünnepvárás

 2012.04.06. 07:52

Annyira szerettem volna ütős, saját dekoros húsvéti beköszönést... Varrni nem volt még időm, talán majd ma, de itt Keszin már esett, és csuromvizes minden. Holnap pedig elutazunk. Kerestem a tavalyi fotókat, hát látom, bent fotóztam az ajándékkosarakat, tehát tavaly is volt valami gebasz az idővel, egyébként meg tök lüke vagyok, mert szép tojásfát csináltunk, és fel is díszítettük a kertet, csak épp fotózni fejejtettem el...

Ezek tehát mások díszletei, de az ünnep legyen nagyon is a sajátunk, teljen egészségben, boldogságban, összebújva, békességben!

Képek:
zikata.wordpress.com
tourismuspresse.at
asklubo.com
erzeuger.bio-rhein-maas.de
nowpublic.com

Címkék: húsvét

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr394367030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása