Tápanyagteszt fotó nélkül

 2012.07.26. 20:02

Jelenleg járásképtelen vagyok (átmeneti, valószínűleg pszichoszomatikus - túl sok felé akartam egyszerre rohanni), így az, hogy 5 métert menjek a fotógép súlyával és kattogtassak -teljesen kizárt. Mikor legutoljára láttam a muskátlikat, még mindig a Substral-os vezetett, de már a többi is bokrosodik szépen - bár...

Mivel későn lettek ültetve az áprilisi fagyok miatt, felháborítóan nem lógnak le két és fél méternyire. Az élet már csak ilyen, a legszebbek októberben lesznek, amikor sajgó szívvel pakolom el majd a fagytól csípkedett töveket. Idén is megpróbálom majd eltenni őket, hátha nem fagynak meg a faházban.

Ha nem lenne konkurencia, már a tápoldat nélkülin is látszódna, hogy futó, így úgy fest, mintha véletlenül fújta volna a magját a szél a kaspóba a szomszédoktól úgy kb. június elején. Ami a fotókon nem szokott látszódni, de mindig tapasztalom és rém fontos: a madarak még mindig szeretnek az erkélyen megkönnyebbülni, így már nem vagyok a Madárvédelmi Programba lekesen jelentkezni akaró nőszemély.

Címkék: muskátli naaaagy tápanyagteszt

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativkertesz.blog.hu/api/trackback/id/tr694680456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juhmeli 2012.07.26. 20:26:32

Ó, jobbulást kívánok, pihenj, ha tudsz, ha hagynak. Olyan ijesztő, amit írsz, na nem a muskátlikról...

bozs 2012.07.26. 21:04:02

Csatlakozok az előttem szólóhoz. Gyógyulj meg mielőbb!

kreatívkertész 2012.07.27. 12:21:50

@juhmeli: @bozs: @Kisnyul: Ó köszönöm, nagyon rendesek vagytok, írtam, hogy átmeneti, vasárnapig rendbe kell jönnie, jön a sok kis cowboy. Tegnap volt a mélypont, van remény... :)
süti beállítások módosítása